Menu

Reklamační podmínky

Reklamační podmínky pro e-shop

Informace ke vzorovému formuláři:

• Vzorový formulář slouží jako doporučený vzor. Z tohoto důvodu nebude možné vymáhat případné vzniklé náklady za situace způsobené případnou obsahovou chybou.
• Před použitím tohoto vzoru doporučujeme ověřit, zda je vhodný pro Vaše účely.

Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

Adresát (prodávající):
(uveďte název e-shopu, jméno a příjmení/obchodní firmu, adresu sídla a e-mailovou adresu)
Internetový obchod: zde vyplňte webovou adresu svého e-shopu
Společnost: název firmy
Se sídlem: uveďte sídlo společnosti
IČ/DIČ: pokud máte k dispozici
E-mailová adresa: vyplňte funkční e-mailovou adresu
Telefonní číslo: zadejte funkční číslo

(Následující požadované údaje doplní Váš zákazník)

Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
• Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
• Číslo objednávky:
• Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*) a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
• Jméno a příjmení spotřebitele:
• Adresa spotřebitele:
• E-mail:
• Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

V (místo), Dne (datum)

(Váš podpis) ______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele

Seznam příloh:
• Faktura za objednané zboží č. (*)

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace
Pro uplatnění reklamace jste jako spotřebitel povinen prokázat zakoupení věci předložením kupního dokladu nebo jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jako spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste způsobil(a) sám(a) nebo o kterých jste při koupi věděl(a). Reklamace se také nevztahují na vady, u kterých bylo dohodnuto snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamaci je třeba uplatnit nejpozději do 24 měsíců od zakoupení. Reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady, což by mohlo vést k jejímu zamítnutí. Včasné oznámení vady po jejím zjištění zajistí hladký průběh vyřízení reklamace.

Reklamace je považována za vyřízenou teprve tehdy, když Vás o jejím vyřízení informujeme. Pokud uplyne zákonná lhůta pro vyřízení reklamace, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Zavřít
Zavřít